Сторінки

четвер, 13 вересня 2018 р.


Урок № 69
Тема. Захист проекту.

Мета:
ü навчальна: вчити захищати свою власну роботу - проект; відпрацьовувати навички правильно висловлювати думки та вміння слухати інших; проводити експертну оцінку робіт;
ü розвивальна: розвивати інтелектуальну активність, естетичний смак, увагу, логічне та критичне мислення, пам'ять;
ü виховна: виховувати пізнавальну зацікавленість до предмета, прагнення працювати творчо, дотримуватися правил поведінки та безпеки життєдіяльності під час роботи в комп'ютерному класі.
Обладнання: ПК, програмне забезпечення: Windows 10, Microsoft Office 2010.
Тип уроку: застосування знань, формування умінь та навичок.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
Інструктаж із техніки безпеки
Перш ніж розпочати працювати в кабінеті інформатики давайте нагадаємо правила поведінки в кабінеті
Бліц-опитування
1.     Як слід сидіти за комп’ютером?
2.     Як поводитися біля комп’ютера?
3.     Чого не можна робити за комп’ютером?
4.     Що ви повинні зробити, якщо до класу під час уроку заходить директор школи?
5.     Що потрібно зробити, якщо у вас погіршилось самопочуття під час роботи за комп’ютером?
6.     Чи дотримують правил техніки безпеки учні, які гуртом забігають до кабінету?
7.     Чи можна спробувати самотужки полагодити комп’ютер?
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Прийом « Кошик знань»
В повсякденному житті всі Ви зустрічалися з поняттям «захист» та «дискусія». Вам пропонується до поданих нижче клітинок записати ті асоціативні  поняття,  які у Вас виникають, коли Ви чуєте ці слова.
 
















ІІІ. Проведення захисту проектів.
1.     Вчитель,  оголошує тему проекту й надає слово її виконавцям.
2. Доповідь від учасників проекту може бути зроблена кількома учнями, кожен із яких доповість про результати певних етапів проекту, отримані результати, коротко проаналізує їх, зробить аргументовані висновки, зачитає результати рефлексивної оцінки проекту (що вийшло, завдання на майбутнє тощо).
3. Дискусія, відповіді на питання всіх присутніх.
До критеріїв оцінки проекту належать також:
1.Значущість і актуальність поставлених проблем, їхня адекватність досліджуваній тематиці.
2.Коректність використовуваних методів дослідження та методів обробки одержуваних результатів.
3.Активність кожного учасника проекту згідно із його індивідуальними можливостями.
4.Колективний характер рішень, які приймаються.
5.Доброзичливий характер спілкування та взаємодопомога учасників проекту.
6.Необхідна й достатня глибина проникнення в проблему, використання знань з інших ділянок.
7.Доказовість рішень, що приймаються, уміння аргументувати свої висновки.
8.Естетика оформлення результатів проекту.
9.Уміння відповідати на питання опонентів.
Правила для того, хто говорить:
1. Промовець має доброзичливо ставитися до співрозмовника.
2. Промовець не повинен ставили в центр уваги власне «я», краще бути скромним у самооцінці і не нав’язувати категорично співрозмовникові власних думок та оцінок.
3. Промовець повинен уміти користуватися прийнятими в науковій дискусії мовними кліше.
4. Промовець повинен дотримуватися обраної теми для диспуту й не змінювати її на іншу тему на власний розсуд.
5. Промовець повинен дотримуватися логіки й слідкувати за тим, щоб його висновок не суперечив посилці, щоб наслідок випливав із причин.
6. Промовець повинен пам’ятати про те, що він бере участь у диспуті не один і що його виступ може тривати від 45 секунд до 1,5 хв.
7.  Промовець повинен пам’ятати про те, що слухач його не тільки чує, але й бачить.
Правила для того, хто слухає:
1. Слухач повинен ставитися до промовця доброзичливо, шанобливо й терпляче.
2. Доброзичливо, шанобливо вислуховуючи співрозмовника, слухач не повинен перебивати його, відволікати від думки, вставляти свої зауваження.
3. Слухач повинен докласти зусилля, щоб зрозуміти промовця, причому зрозуміти правильно.
4. Слухач повинен вчасно оцінити промову співрозмовника, погодитися чи не погодитися з ним, відповісти на поставлене запитання. 5. Якщо слухачів багато, не слід відповідати на питання, поставлені іншому співрозмовникові, взагалі реагувати на слова, спрямовані не до вас.
ІV. Підсумок уроку.
Виставлення оцінок.
V. Домашнє завдання.
Написати «Ессе» на тему «Що мені було цікаво сьогодні на уроці»


                                                                                  






Немає коментарів:

Дописати коментар