Календарно-тематичне планування
з математики (алгебри та початків аналізу)
рівень стандарту
10-Б клас
на 2018-2019 н.р.
(54 год. I семестр — 16 год, 1 год на тиждень,
II семестр — 38 год, 2 год на тиждень)
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ (АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ ТА ГЕОМЕТРІЯ) для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень
стандарту – https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv
(відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018р. №
408)
ПІДРУЧНИК: Математика (алгебра і початки аналізу та
геометрія, рівень стандарту): підруч. для 10 кл. закл. загал. серед. освіти/ А.Г.
Мерзляк. – Харків: Вид-во «Гімназія», 2018.
№
|
Дата
|
Зміст уроку
|
Примітка
|
І семестр
|
|||
Тема 1. Функції, їхні властивості та графіки. (14 год)
|
|||
1.
|
Числові функції та їх властивості.
Способи задання функцій
|
||
2.
|
Парні та непарні функції
|
||
3.
|
Розв’язування вправ
|
||
4.
|
Побудова графіків функцій за допомогою геометричних перетворень
відомих графіків функцій
|
||
5.
|
Розв’язування вправ
|
||
6.
|
Корінь n-го степеня.
Арифметичний корінь n-го степеня,
його властивості
|
||
7.
|
Розв’язування вправ
|
||
8.
|
Розв’язування вправ.
Самостійна робота
|
||
9.
|
Степінь з раціональним показником, та його властивості
|
||
10.
|
Розв’язування вправ
|
||
11.
|
Степеневі функції, їхні
властивості та графіки
|
||
12.
|
Степеневі функції, їхні
властивості та графіки
|
||
13.
|
Ірраціональні рівняння
|
||
14.
|
Розв’язування вправ.
Самостійна робота
|
||
15.
|
Розв’язування вправ
|
||
16.
|
Контрольна робота № 1 з
теми: «Функції, їхні властивості та
графіки»
|
||
ІІ семестр
|
|||
Тема 2. Тригонометричні
функції (9 год)
|
|||
17.
|
Синус, косинус, тангенс, котангенс кута. Радіанне вимірювання кутів
|
||
18.
|
Тригонометричні функції числового аргументу
|
||
19.
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного
аргументу
|
||
20.
|
Формули зведення
|
||
21.
|
Періодичність функцій. Властивості та графіки тригонометричних функцій
|
||
22.
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій
|
||
23.
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота
|
||
24.
|
Розв’язування вправ
|
||
25.
|
Контрольна робота № 2 з теми: «Тригонометричні
функції»
|
||
Тема 3. Тригонометричні
формули (8 год)
|
|||
26.
|
Формули додавання
|
||
27.
|
Наслідки із формул додавання
|
||
28.
|
Розв’язування вправ
|
||
29.
|
Найпростіші тригонометричні рівняння
|
||
30.
|
Найпростіші тригонометричні
рівняння
|
||
31.
|
Розв’язування вправ
|
||
32.
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота
|
||
33.
|
Розв’язування вправ
|
||
34.
|
Контрольна робота № 3 з
теми: «Тригонометричні формули»
|
Тема 4. Похідна (8 год)
|
|||
35.
|
Поняття похідної, її механічний
і геометричний зміст
|
||
36.
|
Похідна функції, її механічний
і геометричний зміст
|
||
37.
|
Правила диференціювання
|
||
38.
|
Правила диференціювання
|
||
39.
|
Розв’язування вправ
|
||
40.
|
Розв’язування вправ. Самостійна
робота
|
||
41.
|
Розв’язування вправ
|
||
42.
|
Контрольна робота № 4 з
теми: «Похідна»
|
||
Тема 5. Застосування похідної (9 год)
|
|||
43.
|
Ознака сталості функції.
Достатні умови зростання й спадання функції. Екстремуми функції
|
||
44.
|
Ознака сталості функції.
Достатні умови зростання й спадання функції. Екстремуми функції
|
||
45.
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх
графіків
|
||
46.
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх
графіків
|
||
47.
|
Найбільше і найменше значення функції на проміжку
|
||
48.
|
Розв’язування вправ
|
||
49.
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота
|
||
50.
|
Розв’язування вправ
|
||
51.
|
Контрольна робота № 5 з
теми: «Застосування похідної»
|
||
52.
|
Розв’язування компетентнісно орієнтованих задач
|
||
53.
|
Розв’язування компетентнісно орієнтованих задач
|
||
54.
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу
|
«ПОГОДЖЕНО»
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Заступник директора з
НВР Директор школи
_______________Т.М.Зінченко
_____________
« »
вересня 2018 р.
« » вересня 2018 р.
«ПОГОДЖЕНО»
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Заступник директора з
НВР
Директор школи
_______________Т.М.Зінченко
_____________
« »
січня 2019 р.
« » січня 2019 р.
Календарно-тематичне планування
з математики (геометрії)
рівень стандарту
10-Б клас
на 2018-2019 н.р.
(51 год. I семестр — 32 год, 2 год на тиждень,
II семестр — 19 год, 1 год на
тиждень)
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ (АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ ТА ГЕОМЕТРІЯ) для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень
стандарту – https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv
(відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018р. №
408)
ПІДРУЧНИК: Математика (алгебра і початки аналізу та
геометрія, рівень стандарту): підруч. для 10 кл. закл. загал. серед. освіти/ А.Г.
Мерзляк. – Харків: Вид-во «Гімназія», 2018.
№
|
Дата
|
Зміст уроку
|
Примітка
|
І семестр
|
|||
1.
|
Основні поняття геометрії
|
||
Тема 1. Паралельність прямих і площин у просторі (13 год)
|
|||
2.
|
Аксіоми стереометрії та
найпростіші наслідки з них
|
||
3.
|
Взаємне розміщення прямих у
просторі
|
||
4.
|
Взаємне розміщення прямих у
просторі
|
||
5.
|
Паралельність прямої та площини
|
||
6.
|
Паралельність прямої та площини. Самостійна робота
|
||
7.
|
Паралельність площин
|
||
8.
|
Паралельність площин
|
||
9.
|
Розв’язування вправ
|
||
10.
|
Паралельне проектування і його властивості
|
||
11.
|
Зображення фігур у стереометрії
|
||
12.
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота
|
||
13.
|
Розв’язування вправ
|
||
14.
|
Контрольна робота № 1 з
теми: «Паралельність прямих і площин у просторі»
|
||
Тема 2. Перпендикулярність прямих і площин у просторі. (12 год)
|
|||
15.
|
Перпендикулярність прямих
|
||
16.
|
Перпендикулярність прямої і площини
|
||
17.
|
Розв’язування вправ
|
||
18.
|
Теорема про три перпендикуляри
|
||
19.
|
Розв’язування вправ.
|
||
20.
|
Розв’язування компетентнісно орієнтованих задач.
|
||
21.
|
Вимірювання кутів у просторі.
|
||
22.
|
Двогранний кут.
|
||
23.
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота
|
||
24.
|
Перпендикулярність площин
|
||
25.
|
Перпендикулярність площин
|
||
26.
|
Розв’язування вправ
|
||
27.
|
Розв’язування вправ.
Самостійна робота
|
||
28.
|
Ортогональне проектування
|
||
29.
|
Вимірювання відстаней у просторі
|
||
30.
|
Вимірювання відстаней у
просторі
|
||
31.
|
Розв’язування вправ
|
||
32.
|
Розв’язування вправ.
Самостійна робота
|
||
ІІ семестр
|
|||
33.
|
Розв’язування компетентнісно
орієнтованих задач
|
||
34.
|
Розв’язування вправ
|
||
35.
|
Контрольна робота № 2 з
теми: «Перпендикулярність прямих і площин у просторі»
|
||
Тема 3. Координати і вектори. (12 год)
|
|||
36.
|
Прямокутні координати в просторі. Координати середини відрізка
|
||
37.
|
Відстань між двома точками
|
||
38.
|
Розв’язування вправ
|
||
39.
|
Розв’язування вправ.
Самостійна робота
|
||
40.
|
Вектори у просторі. Довжина вектора
|
||
41.
|
Операції над векторами
|
||
42.
|
Розв’язування вправ
|
||
43.
|
Кут між векторами
|
||
44.
|
Розв’язування вправ
|
||
45.
|
Симетрія відносно початку координат
та координатних площин
|
||
46.
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота
|
||
47.
|
Розв’язування вправ
|
||
48.
|
Контрольна робота № 3 з
теми: «Координати і вектори»
|
||
49.
|
Розв’язування
компетентнісно орієнтованих задач
|
||
50.
|
Розв’язування
компетентнісно орієнтованих задач
|
||
51.
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу
|
Немає коментарів:
Дописати коментар