КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ З ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ 10 КЛАСУ
на 2018-2019 н.р.
(за підручником
Морзе Н. В. Інформатика:
підруч. для 10 (11) кл. загальноосвіт. навч. закладів
(рівень стандарту) / Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер. – К.: УОВЦ
«Оріон», 2018. – 248 с.)
Згідно з навчальною програмою, наказом
Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року Режим перегляду: https://mon.gov.ua /storage/
app/media/zagalna%20serednya/programy-10-11-klas/2018-2019/informatika-standart-10-11.docx
№ п/п
|
Зміст уроку
|
Дата
|
Примітка
(повторення)
|
|
10-А
|
10-Б
|
|||
Базовий рівень
|
||||
1
|
Техніка безпеки при роботі з комп'ютером і
правила поведінки у комп'ютерному класі. Вступний
урок. Повторення основних тем за курс 9-го класу
|
|||
1. Інформаційні технології в суспільстві
|
||||
2
|
Інструктаж з БЖД. Інформація,
повідомлення, дані. Інформаційні процеси.
|
|||
3
|
Інструктаж з БЖД. Інформаційні системи як
важливі складники й ознаки сучасного суспільства
|
|||
4
|
Інструктаж з БЖД. Людина в
інформаційному суспільстві
|
|||
5
|
Інструктаж з БЖД. Інформаційна безпека. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення
|
|||
6
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №1. Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього.
|
|||
7
|
Інструктаж з БЖД. Штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології Контрольна робота №1 з теми: «Інформаційні технології в
суспільстві»
|
|||
2.
Моделі і моделювання. Аналіз і візуалізація даних
|
||||
8
|
Інструктаж з БЖД. Комп'ютерне
моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент
|
|||
9
|
Інструктаж з БЖД. Основи
статистичного аналізу даних
|
|||
10
|
Інструктаж з БЖД. Пошук
та збір наборів даних. Соціальні аспекти масштабного аналізу даних
|
|||
11
|
Інструктаж з БЖД. Практична
робота №2. Розв’язування рівнянь
|
|||
12
|
Інструктаж з БЖД. Розв’язування
систем рівнянь, оптимізаційних задач
|
|||
13
|
Інструктаж з БЖД. Програмні
засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків
|
|||
14
|
Інструктаж з БЖД. Практична
робота №3. Візуалізація рядів і трендів даних
|
|||
15
|
Інструктаж з БЖД. Інфографіка
|
|||
16
|
Інструктаж з БЖД. Практична
робота №4. Розв'язання задач з різних предметних галузей. Контрольна
робота №2 з теми: «Моделі і моделювання. Аналіз і візуалізація даних»
|
|||
3. Системи керування базами даних
|
||||
17
|
Інструктаж з БЖД. Поняття
бази даних і систем керування базами даних, їх призначення
|
|||
18
|
Інструктаж з БЖД. Модель
«сутність-зв’язок» предметної області
|
|||
19
|
Інструктаж з БЖД. Реляційні
бази даних, їхні об’єкти. Ключі й зовнішні ключі
|
|||
20
|
Інструктаж з БЖД. Практична
робота №5. Створення та відкриття бази даних
|
|||
21
|
Інструктаж з БЖД. Впорядкування,
пошук і фільтрування даних
|
|||
22
|
Інструктаж з БЖД. Практична
робота №6. Запити на вибірку даних
|
|||
23
|
Інструктаж з БЖД. Створення
звітів за однією та кількома таблицями. Контрольна робота №3 з теми: «Системи
керування базами даних»
|
|||
4. Мультимедійні та гіпертекстові документи
|
||||
24
|
Інструктаж з БЖД. Технології
опрацювання мультимедійних даних
|
|||
25
|
Інструктаж з БЖД. Проектування
та створення об'єктів мультимедіа
|
|||
26
|
Інструктаж з БЖД. Системи
керування вмістом для веб-ресурсів
|
|||
27
|
Інструктаж з БЖД. Практична
робота №7. Створення та адміністрування сайту
|
|||
28
|
Інструктаж з БЖД. Поняття
про мову розмічання гіпертекстового документа
|
|||
29
|
Інструктаж з БЖД. Гіпертекстові,
графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на веб-сторінках
|
|||
30
|
Інструктаж з БЖД. Практична
робота №8. Гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на
веб-сторінках
|
|||
31
|
Інструктаж з БЖД. Ергономіка
розміщення відомостей на веб-сторінці
|
|||
32
|
Інструктаж з БЖД. Поняття
пошукової оптимізації та просування веб-сайтів
|
|||
33
|
Інструктаж з БЖД. Практична
робота №9. Поняття пошукової
оптимізації та просування веб-сайтів
|
|||
34
|
Інструктаж з БЖД. Роль
електронних медійних засобів в житті людини. Контрольна
робота №4 з теми: «Мультимедійні та гіпертекстові документи»
|
|||
35
|
Інструктаж з БЖД. Підсумково-узагальнюючий
урок
|
Немає коментарів:
Дописати коментар